Bezpieczne pozycjonowanie stron. Uważaj na blokady i filtry nakładane przez Google
2020-11-28 9:54:34
Kilka podstawowych błędów możesz popełnić już w warstwie tekstowej własnego portalu
Google trzyma w mocnej tajemnicy zdecydowaną większość czynników rankingowych algorytmu odpowiedzialnego za ustalanie kolejności wyników wyszukiwania. Mimo to, wiele specjalistów od pozycjonowania doskonale zdaje sobie sprawę, jakie aspekty pozytywnie wpływają na wysokość w rankingu Google. Taka sama wiedza dotyczy nielegalnych praktyk, które powodują spadek portalu firmowego nawet do kolejnych dziesiątek propozycji. Absolutnie najpopularniejszym faux pas jest spamowanie bądź wielokrotne powielanie jednej treści. Niedozwolone będzie również przesadne nasycanie treści słowami kluczowymi. Google docenia oryginalną warstwę tekstową, która będzie umiejętnie wspierana frazami charakterystycznymi dla konkretnej branży. Problematyczne w takiej kwestii bywają zwłaszcza sklepy internetowe. Niedoświadczony handlowiec, który kopiuje opisy produktowe z oryginalnego portalu producenta naraża się na filtr Google. Jako zły ruch traktowany jest również odnośnik do strony umieszczony na witrynie o niskiej wartości. Olbrzymia ilość tego typu linków negatywnie wpływa na ocenę algorytmu. Jakość zawsze będzie mile widziana.
Skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron wymaga dbania również o kwestie techniczne
Optymalizacja strony internetowej klienta to jedna z podstawowych czynności, jakie wykonywane są przez doświadczonych specjalistów SEO. Prawdziwych ekspertów branży znajdziesz chociażby w firmie www.afterweb.pl z miasta Wrocław. Czym jest ten zabieg? To nic innego, jak przystosowanie portalu pod wymogi algorytmu Google. Tworząc pozycjonowanie stron na własną rękę wiele kwestii technicznych siłą rzeczy trzeba ominąć. Albo z powodu braku odpowiedniej wiedzy lub też z powodu braku dostępu do specjalistycznych narzędzi. Aby uniknąć negatywnej oceny algorytmu warto wyposażyć się w certyfikat bezpieczeństwa oraz dokładnie przeanalizować wartość linków prowadzących do konkretnych podstron. Nie bez znaczenia jest również reorganizacja struktury oraz czasem nawet samych linków. Źle zoptymalizowana strona z pewnością nie będzie mogła wziąć skutecznego udziału w wyścigu o dotarcie do TOP3 na poszczególne frazy kluczowe.