pultuszczak

Facebook


Zobacz, dlaczego pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach jest obecnie opłacalne

2020-12-16 10:24:47
Od czasu gdy pierwszy raz mogliśmy się zetknąć z zagadnieniami pozycjonowania mija już ponad dekada. Przez ten czas techniki stosowane w marketingu online silnie ewoluowały, jednak koniec końców firmy wciąż potrzebują pomocy w prowadzeniu skutecznej walki o pozycje w wynikach wyszukiwania. O tym, jak najlepiej starać się o dobrą lokatę w Google opowiemy opierając się o wiedzę i ekspertyzę jednej z najlepszych krajowych agencji SEM.

 

Chcesz zacząć sprzedawać? Na początek zainwestuj w audyt i optymalizację strony

Audyt SEO to badanie naszej strony pod kątem zgodności z wymaganiami i zaleceniami wyszukiwarki. Google dosyć często zmienia algorytmy rządzące uporządkowaniem listy wyników, dlatego w tym punkcie potrzebować będziemy profesjonalisty, który trzyma rękę na pulsie obserwując kolejne posunięcia giganta z Moutain View. Celem audytu jest zlokalizowanie błędów w budowie strony, problemów z jej technicznymi aspektami a także takich prozaicznych spraw jak dostosowanie WWW do urządzeń mobilnych czy też organizacja treści. Całościowa ocena witryny w audycie to jednak nie tylko kwestia jej architektury i zawartości (audyt On-Site), ale także tego jak wygląda profil linków przychodzących do strony (audyt Off-Site). Na podstawie uzyskanych w jego toku informacji możemy zacząć pracować nad poprawioną wersją strony w czasie Search Engine Optimization – optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarek internetowych.

Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach najczęściej zasadza się na uczynieniu z serwisu idealnego narzędzia sprzedaży internetowej i właśnie to pomaga osiągnąć optymalizacja WWW klienta. Jest ona stałym punktem w planie każdej agencji online. Zaraz za nią należy natomiast zaangażować się w tzw. „link building”, czyli budowanie bazy odnośników prowadzących pod nasz adres z różnych istotnych miejsc w sieci.

Jak w 2020 roku skutecznie budujemy profil lików przychodzących?

Skuteczny Link Building to prosta droga do awansu w wynikach Google. Chodzi tu przede wszystkim o to, by zamiast pozyskiwać odsyłacze metodami spamerskimi, zainspirować internautów do spontanicznego pisania o naszej marce. Możemy też w tym celu współpracować z piszącymi jakościowe artykuły dziennikarzami, w grę wchodzą też blogerzy i influencerzy, którzy pomogą przy okazji zwiększyć zasięg organiczny naszej kampanii. Ostatecznie liczą się również wszelkiego rodzaju katalogi firm, tablice ogłoszeń, fora internetowe i oczywiście social media. Każda wzmianka ma w tym wypadku znaczenie, szczególnie jeśli zdołała dotrzeć do dużej ilości internautów. Kiedy już zbudujemy odpowiednie zaplecze z pomocą często opłaconych działań content marketingowych przychodzi pora aby monitorować sytuację czytając sporządzane przez agencję regularne raporty. Przy odpowiednich działaniach i pomocy Agencji SEO osiągnięcie czołowej pozycji jest jedynie kwestią czasu.

źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *