Tygodnik Pułtuski

Zgłaszajcie się do Rady Seniorów

Na sesji Rady Miejskiej, która odbyła się 20 września tego roku, radni podjęli uchwałę o powstaniu Gminnej Rady Seniorów. 117 osób – mieszkańców gminy, którzy ukończyli 60 lat – złożyło wcześniej wniosek w tej sprawie. Rada seniorów ma być organem doradczym,konsultacyjnym, ma formułować postulaty mające na celu poprawę jakości życia seniorów w gminie Pułtusku.
Realizując uchwałę, burmistrz ogłosił właśnie nabór kandydatów na członków Gminnej Rady Seniorów w Pułtusku, która ma liczyć od 7 do 9 osób, a w tym: od 5 do 7 przedstawicieli — zgłoszonych przez grupę co najmniej 8 osób starszych zamieszkałych na terenie gminy Pułtusk lub kandydata, który uzyskał poparcie co najmniej 8 osób starszych zamieszkałych na terenie gminy Pułtusk; 2 przedstawicieli — zgłoszonych przez  podmioty działające na rzecz osób starszych.Termin zgłaszania kandydatów upływa po 21 dniach od daty podania niniejszego ogłoszenia do publicznej wiadomości (decyduje data złożenia zgłoszenia w Biurze Podawczym Urzędu Miejskiego w Pułtusku, ul. Rynek 41, 06-100 Pułtusk). Ogłoszenie ukazało się 5 stycznia.

Kandydatem na członka Gminnej Rady Seniorów w Pułtusku może być osoba, która:ukończyła 60 rok życia, jest mieszkańcem/mieszkanką Gminy Pułtusk, uzyskała poparcie co najmniej 8 osób starszych zamieszkałych na terenie gminy Pułtusk, załączyła formularz zgłoszeniowy lub została wskazana przez grupę co najmniej 8 osób starszych zamieszkałych na terenie gminy Pułtusk na formularzu zgłoszeniowym, lub została wskazana przez uprawniony podmiot na formularzu zgłoszeniowym. Poszczególne formularze są załączone do ogłoszenia.

Należy dodać, że udzielenie poparcia przez tę samą osobę więcej niż jednemu kandydatowi do Gminnej Rady Seniorów w Pułtusku będzie skutkować nieuwzględnieniem udzielonego przez tę osobę poparcia wszystkim zgłoszonym kandydatom.

Komentarze

Exit mobile version