pultuszczak

Facebook


Zatruł się dopalaczami?

2017-03-24 8:25:36

30 – latek posiadał przy sobie substancję psychoaktywną. Z objawami zatrucia trafił do szpitala. Policjanci ustalają, jak mężczyzna wszedł w posiadanie środków i wyjaśniają okoliczności sprawy

Kilka dni temu dyżurny jednostki otrzymał zgłoszenie od dyspozytora pogotowia, że na oddział szpitalny został przewieziony mężczyzna z objawami zatrucia po zażyciu dopalaczy. Kryminalni podjęli czynności, w wyniku których zabezpieczyli substancję psychoaktywną w postaci białego proszku. Środek zapakowany był w foliowe torebki. Został zabezpieczony i będzie poddany specjalistycznym badaniom chemicznym. Stan zdrowia 30 – letniego mężczyzny nie pozwalał na nawiązanie z nim logicznego kontaktu. Pozostał na oddziale szpitalnym celem dalszej hospitalizacji.
Osoby zażywające dopalacze liczą na radość, luz i euforię, a w efekcie często kończy się inaczej. Zamiast zadowolenia pojawia się senność, ból głowy, wymioty, nadpobudliwość – co często wymaga pomocy lekarskiej czy nawet kilkudniowego pobytu w szpitalu.
Mundurowi apelują o to, by nie spożywać substancji ani innych środków nieznanego pochodzenia ani składu, tzw. dopalaczy. W tym przypadku apel szczególnie kieruje się do osób młodych, które najczęściej padają ofiarami tego typu środków. Policja apeluje także o czujność wśród rodziców, aby zwracali uwagę na to co dzieje się z ich pociechami.

st. sierż. Milena Kopczyńska, KPP Pułtusk

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *