Na stronie internetowej Gajda med podano informację na temat kolejnych udogodnień dla pacjentów. Chodzi o zmiany w centrali telefonicznej:
🔵 kolejkowanie połączeń
🔵 porady receptowe na telefon – zamówienie recepty na leki przyjmowane na stałe przez telefon.
Porady receptowe w Centrum Medycznym Gajda-Med przy ulicy Piotra Skargi 23/29 .
Pacjenci, którzy przyjmują leki na stałe, mogą skorzystać z możliwości zamówienia recept drogą telefoniczną. Zamówienia przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godz. 7-14.
Podstawą do jej wystawienia jest przekazanie prawidłowych informacji, czyli:
🔵 imienia i nazwiska,
🔵 numeru pesel,
🔵 pełnych nazw leków wraz z dawkami i liczbą opakowań.
Recepty możesz odebrać kolejnego dnia roboczego w Naszym Centrum lub w postaci kodu SMS na telefon.
Na telefon nie realizuje się zamówień zamówień na leki:
🔵 które nie znajdują się w Historii Choroby,
🔵 psychotropowe i narkotyczne,
🔵 antybiotyki,
🔵 dla osób przebywających w szpitalu.
Na pułtuskich forach internetowych pacjenci Gajda med nie raz skarżyli się na trudności z telefonicznym kontaktem z przychodnią przy ul. Piotra Skargi. Dzisiaj rano postanowiliśmy sprawdzić, czy coś w tej kwestii się zmieniło.
Próbowałam się dodzwonić do Podstawowej Opieki Zdrowotnej. Kolejka połączeń rzeczywiście obowiązuje, byłam trzecia w kolejce, za chwilę druga i ku mojemu zadowoleniu, bardzo szybko pierwsza. Automatyczna sekretarka prosiła o chwilę cierpliwości, no i tu zaczęły się schody… Ta chwila trwała i trwała, rozłączyłam się po 17 minucie, nie doczekawszy odebrania telefonu przez pracownika przychodni. Miejmy nadzieję, że z czasem system zostanie usprawniony i inni pacjenci będą mieli więcej szczęścia…
Zdjęcie: Gajda med
Komentarze