pultuszczak

Facebook


Gdzie używane są litery 3D?

2017-11-29 11:17:50

Litery 3d należą do jednych z najczęściej wykorzystywanych form reklamy. Sięgają po nie zarówno mali przedsiębiorcy, zatrudniający maksymalnie kilku pracowników, jak również międzynarodowe korporacje oraz duże podmioty z siedzibą zlokalizowaną na terenie kraju. Przyczyn niesłabnącej popularności tego nośnika reklamy jest naprawdę sporo. Zanim jednak zostaną one pokrótce omówione, warto opisać w pierwszej kolejności, czym tak naprawdę są litery 3d. Litery przestrzenne 3d stanowią jeden ze sposobów prezentowania treści reklamowych dotyczących prowadzonej działalności gospodarczej.

 

 

Do ich produkcji wykorzystywane mogą być różnego rodzaju materiały – poczynając od stali nierdzewnej, aluminium i innych stopów metali, poprzez taśmy alurapid, a na różnego rodzaju tworzywach sztucznych (styrodur, dibond, tubond itp.) kończąc. Poszczególne agencje reklamowe i producenci pozwalają osobom zainteresowanym ich nabyciem dokonać wyboru pomiędzy standardową wersją liter 3d oraz literami przestrzennymi wyposażonymi w instalację podświetlającą. Ta ostatnia coraz częściej korzysta z technologii ledowych, choć spotkać jeszcze można podświetlenia przy pomocy tradycyjnych świetlówek lub neonów. Skorzystanie z wbudowanych modułów oświetlających pozwala na dobre wyeksponowanie treści reklamowych, niezależnie od miejsca, w którym reklama zostanie umieszczona oraz niezależnie od warunków atmosferycznych i pory dnia.

Najczęstszym zastosowaniem przestrzennych liter 3d są różnego rodzaju reklamy zewnętrzne (outdoorowe), nakierunkowane w wielu przypadkach na oznaczenie oraz wyeksponowanie miejsca prowadzenia działalności gospodarczej. Coraz częściej na taką formę reklamy decydują się także przedsiębiorcy posiadający swoje siedziby lub punkty sprzedaży w zamkniętych halach i innych tego rodzaju pomieszczeniach (centrach handlowych, dużych obiektach korporacyjnych itp.). Zamówienia na wykonanie liter przestrzennych 3d składane są przez przedsiębiorców z różnych branż i gałęzi przemysłu. Decydują się na nie zarówno firmy nastawione na współpracę z kontrahentami biznesowymi (b2b), jak też przedsiębiorcy, którzy koncentrują swoją działalność na świadczeniu usług lub sprzedaży towarów odbiorcom końcowym w postaci konsumentów. Uniwersalność oraz niskie koszty wykonania tego nośnika reklamy, połączone z atrakcyjnym wizualnie i przyciągającym wzrok wyglądem, czynią tę formę szczególnie pożądaną dla tych podmiotów, które stosunkowo niewielkim nakładem środków finansowych zamierzają osiągnąć wymierne efekty reklamowe.

Jak była już wyżej mowa – litery 3d mogą być wykonane z różnego rodzaju materiałów i przy wykorzystaniu różnych technologii produkcyjnych. Dobór właściwych parametrów uzależniony być winien od czynników i uwarunkowań związanych z docelowym położeniem oraz miejscem ekspozycji reklamy. Jeżeli nie jesteśmy pewni swojego wyboru, warto skorzystać z pomocy ekspertów z branży reklamowej, którzy udzielą kompleksowej porady oraz pomogą w wyborze najodpowiedniejszych materiałów do wykonania liter 3d.

Poznaj ofertę firmy www.kasetony-reklamowe.com

Komentarze

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *